1. Προσθήκη επώνυμων προϊόντων σε ορισμένες κατηγορίες που σήμερα είναι στη διακριτική ευχέρεια των επιχειρήσεων.
2. Δημιουργία δεύτερου σημείου πώλησης ιδιαίτερης προβολής για τα προϊόντα του «Καλαθιού του Νοικοκυριού» εντός των καταστημάτων.
3. Προτροπή των βιομηχανιών να προχωρήσουν σε μειώσεις τιμών μεγαλύτερες του 5% έως το τέλος του έτους στα προϊόντα τους, προσφέροντάς τους ως «δώρο» την προβολή τους μέσω του e-katanalotis.
4. Αφαίρεση κάποιων κατηγοριών προϊόντων, όχι οι βασικές, οι οποίες εμφανίζουν χαμηλή ζήτηση και αντικατάστασή τους από άλλες που σήμερα δεν υπάρχουν.
5. Συνεχείς έλεγχοι με έμφαση σε κλάδους στους οποίους καταγράφονται μεγάλες αυξήσεις στις πρώτες ύλες, όπως σιτάρι, φρούτα, ελαιόλαδο, κρέας και γενικότερα σε ολόκληρη την εφοδιαστική αλυσίδα.