Παρατηρώντας τη συζήτηση για τις αναγκαίες αλλαγές στην Παιδεία, διαπιστώνω ότι πέραν της επίκλησης της υποτίθεται αυτονόητης ανάγκης για μη κρατικά πανεπιστήμια, το βασικό επανερχόμενο αίτημα αφορά την αναβάθμιση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, ουσιαστικά μια αντίληψη ότι αυτό που προέχει είναι ο βαθύτερος ψηφιακός μετασχηματισμός του εκπαιδευτικού συστήματος, τόσο ως προς τον ίδιο τον τρόπο που οργανώνεται η εκπαίδευση και επιτελείται η παιδαγωγική διαδικασία αλλά και στο επίπεδο των γνώσεων και δεξιοτήτων που αποτελούν προτεραιότητα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ