Κίνα και Ρωσία επηρεάζουν η καθεμία με τον τρόπο της τη ναυτιλιακή αγορά, αλλά και τις αποφάσεις των εφοπλιστών που αφορούν το πότε θα εγκαταλείψουν τα πλοία τους στα διαλυτήρια για να γίνουν παλιοσίδερα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ