ήταν ο στόχος για τον τζίρο του λιανεμπορίου στο δίμηνο Ιουλίου – Αυγούστου, λόγω των θερινών εκπτώσεων. Ωστόσο, οι καύσωνες «έκοψαν» την κίνηση και ο τζίρος διαμορφώθηκε χαμηλότερα, στα 6,6 δισ. ευρώ, σύμφωνα με εκτιμήσεις του ΣΕΛΠΕ. Στην εξέλιξη του τζίρου παίζουν ρόλο και οι αγοραστικές συνήθειες των διακοπών. Για παράδειγμα, το 16% των καταναλωτών αγοράζει στις διακοπές του μη τουριστικά είδη και επισκέπτεται νέα καταστήματα. Υπολογίζεται ότι η μέση αξία για την αγορά τουριστικών ειδών ανέρχεται σε 52 ευρώ, ενώ υψηλότερα, στα 59 ευρώ, εκτιμάται η μέση αξία για αγορές άλλων προϊόντων, όπως ρούχα, παπούτσια, παιχνίδια, κοσμήματα καθώς οι καταναλωτές εντάσσουν την αγοραστική εμπειρία στην καθημερινότητα των διακοπών τους.