Η τελευταία ταινία του Γιώργου Λάνθιμου «Poor things» παραμένει μία από τις καλύτερες εκείνων που μέχρι σήμερα προβλήθηκαν στο επίσημο διαγωνιστικό πρόγραμμα του Φεστιβάλ Βενετίας· σε σημείο μάλιστα που θα μπορούσε να θεωρηθεί έκπληξη αν απουσιάσει από τα βραβεία του ερχόμενου Σαββάτου. Για κάποιους δε, συμπεριλαμβανομένου του υπογράφοντος, το «Poor things» είναι μακράν η καλύτερη όλων. Και δεν είναι καθόλου τυχαίο που ο τίτλος «Poor things» όπως και το όνομα Γιώργος Λάνθιμος κυριαρχούν ήδη στα «πηγαδάκια» που αναφέρονται τόσο στις μέχρι σήμερα εντυπώσεις, όσο και στα προγνωστικά των βραβείων. Θα πρέπει δε να σημειωθεί ότι μέχρι και την Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου, στη βαθμολογία τόσο των ιταλών κινηματογραφικών κριτικών όσο και εκείνων του διεθνούς Τύπου που κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ δημοσιεύεται καθημερινά στην έκδοση του περιοδικού «CIAK», η ταινία του έλληνα σκηνοθέτη βρισκόταν στην πρώτη θέση. Αλλά και αντικειμενικά μιλώντας το «Poor things», θέλοντας και μη, ξεχωρίζει. Μέσω του μύθου του τέρατος του Φρανκενστάιν, ο Λάνθιμος με μια θαυμάσια Εμα Στόουν σε πρώτο πλάνο (φαβορί για το βραβείο ερμηνείας) και με έναν πανέξυπνο σε σύλληψη τρόπο μιλά για την «αναγέννηση της γυναίκας» απηχώντας τους καιρούς μας μέσω μιας ταινίας εποχής. Αν κάπου το φετινό Φεστιβάλ Βενετίας «χωλαίνει», χωρίς όμως να φταίει εκείνο, είναι στην έλλειψη λάμψης. Οπως έχουμε ήδη μέχρι σήμερα επισημάνει, η απεργία των ηθοποιών στην Αμερική υπήρξε η αιτία των αρκετών, όπως αποδείχθηκε, απουσιών ηθοποιών από τη Μόστρα. Πλην εξαιρέσεων, το Σωματείο Ηθοποιών Αμερικής (SAG) δεν επιτρέπει να συμμετάσχουν στην προώθηση των ταινιών τους που, ως γνωστόν, γίνεται στα φεστιβάλ. Για παράδειγμα, στην πρεμιέρα του «Poor things» ο Γιώργος Λάνθιμος παρουσιάστηκε χωρίς τους πρωταγωνιστές του, τη Στόουν, τον Μαρκ Ράφαλο και τον Γουίλεμ Νταφόε, ενώ το Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου η συνέντευξη Τύπου του «Μαέστρο» έγινε χωρίς την παρουσία του πρωταγωνιστή και σκηνοθέτη του, Μπράντλεϊ Κούπερ, και της συμπρωταγωνίστριάς του, Κάρεϊ Μάλιγκαν. Κάθε άλλο παρά ένα «καθαρόαιμο» βιογραφικό έπος για τον Λέοναρντ Μπέρνσταϊν (1919-1990), το «Μαέστρο» μοιάζει περισσότερο με ασυνήθιστο love story εστιάζοντας στη σχέση του θρυλικού μουσικοσυνθέτη και διευθυντή ορχήστρας με τη σύζυγό του, Φελίσα Μοντεαλέγκρε, την οποία υποδύεται υπέροχα η Μάλιγκαν. Αυτή είναι η μόνη γυναικεία ερμηνεία από την οποία «κινδυνεύει» η Εμα Στόουν.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ