Με τη δημοφιλή κατηγορία των SUV να πατάει γκάζι και να σαρώνει σε πωλήσεις, η Peugeot έχοντας άξιους εκπροσώπους στην πληθωρική οικογένεια των SUV, θέτει τον εξηλεκτρισμό σε προτεραιότητα με δυνατά χαρτιά, όπως το 3008, το 2008 αλλά και το 5008 και δίνει τα… ρέστα της. Αλλωστε η συγκεκριμένη κατηγορία των μικρομεσαίων και μεσαίων SUV είναι η μεγαλύτερη στην Ευρώπη.

Σήμερα, το Peugeot 3008, που έχει καθιερωθεί ως ένα δυναμικό μοντέλο, εξηλεκτρίζεται και αλλάζει τον χάρτη της γκάμας της, χωρίς να επηρεάζονται οι παραδοσιακές εκδόσεις της – με μοτέρ βενζίνης, ντίζελ και υβριδικά. Χθες, πραγματοποιήθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα του νέου Peugeot E-3008, του ολοκαίνουργιου ηλεκτρικού fastback SUV, που όπως αναφέρει και η φίρμα του «Next-Level» E-3008 θα κατασκευάζεται στην πόλη Σοσό (Γαλλία), στο ιστορικό και προηγμένο εργοστάσιο.

ΠΛΗΡΩΣ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟ. Στην εξωτερική του εμφάνιση το νέο, ηλεκτρικό Ε-3008 παίρνει τα στοιχεία από τη σχεδιαστική γραμμή που υιοθετεί η φίρμα, σ’ όλα τα μοντέλα της. Πρωταγωνιστής στο εσωτερικό του το εντυπωσιακό i-cocpit, με το γνώριμο, τακτοποιημένο ταμπλό, παντελώς ψηφιοποιημένο, ενώ το μικρό αεροπορικού τύπου τιμόνι τοποθετημένο από κάτω προσφέρει ανεμπόδιστη θέα στον πίνακα οργάνων. Ολες οι πληροφορίες θα προσφέρονται με την πανοραμική, κυρτή οθόνη των 21 ιντσών, που θα κάνει πρεμιέρα  στο νέο 3008. Tο νέο ηλεκτρικό e-3008 θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις ισχύος και δύο μπαταρίες, ενεργειακής χωρητικότητας 60 kWh και 90 kWh, με αποτέλεσμα η αυτονομία να μπορεί να φτάσει έως και τα 700 χλμ., νούμερο που εκτινάσσει την αυτονομία στα ηλεκτρικά μοντέλα και προσφέρει μεγάλες δυνατότητες κίνησης σε αυτοκινητοδρόμους και ταξίδια. Επιπλέον, θα υπάρξει και τετρακίνητη έκδοση. Η 3η γενιά του C-SUV δεν θα προσφέρεται μόνο σε αμιγώς ηλεκτρική. Θα υπάρχουν και ήπια υβριδικά και plug-in hybrid κινητήρια σύνολα. Από τη mild hybrid έκδοση με τον κινητήρα 1.2 PureTech και ισχύ 136 ίππων έως και τη φουλ υβριδική, την PHEV έκδοση (plug in που θα φορτίζεται και σε πρίζα) με τον κινητήρα βενζίνης των 1,6 λίτρων που θα πιάνει σε απόδοση τους 200 ίππους.