Αύξηση των πωλήσεων στις αλυσίδες σουπερμάρκετ το β’ εξάμηνο του 2023 κατά 3,2% σε σχέση το 2022, αλλά και συνολικά το 2023 κατά 2,3% αναμένουν τα στελέχη λιανεμπορίου. Την ίδια στιγμή που συνεχίζει να μειώνεται ο όγκος των αγορών με τους καταναλωτές να περιορίζουν τις αγορές τους για να αντιμετωπίσουν την ακρίβεια, οι επιχειρηματίες στο λιανεμπόριο τροφίμων αναμένουν μείωση του όγκου πωλήσεων το β’ εξάμηνο του 2023 κατά 1,1% σε σχέση με το αντίστοιχο του 2022. Τα στοιχεία αυτά φέρνουν στο φως τα αποτελέσματα έρευνας του Ινστιτούτου Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), σύμφωνα με την οποία τα στελέχη των επιχειρήσεων αναμένουν διατήρηση του επιπέδου του οικονομικού κλίματος σε θετικά επίπεδα, αλλά εκφράζουν τον προβληματισμό τους για τις πληθωριστικές τάσεις και ιδιαίτερα την έντονη επίδραση των ανατιμήσεων στη λειτουργία των επιχειρήσεων.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ