Η απόφαση του πρωθυπουργού Ρίσι Σούνακ αυτό το καλοκαίρι να διατηρήσει τον στόχο της κυβέρνησης να απαγορεύσει τα αυτοκίνητα βενζίνης και ντίζελ έως το 2030 ήταν το εύκολο. Τα δύσκολα μόλις και μετά βίας έχουν αντιμετωπιστεί. Δεν υπάρχει εφικτός τρόπος απαλλαγής των μεταφορών από τον άνθρακα χωρίς ηλεκτρικά οχήματα (EV) τα οποία δεν εκπέμπουν αέρια του θερμοκηπίου. Τα καλά νέα είναι ότι το μοναδικό εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στο Ηνωμένο Βασίλειο άνοιξε την Πέμπτη και περισσότερα από ένα στα πέντε νέα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν τον περασμένο μήνα ήταν ηλεκτρικά. Η Transport & Environment, ένα ευρωπαϊκό think tank, εκτιμά ότι μέχρι το 2025 ένα νέο EV θα κοστίζει όσο ένα αυτοκίνητο βενζίνης ή ντίζελ. Ωστόσο, η υποδομή που απαιτείται για τη στήριξη της ανάπτυξης των ηλεκτρικών οχημάτων υπολείπεται του ρυθμού που απαιτείται για την επίτευξη των κυβερνητικών στόχων.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ