υπολογίζεται η χρήση του Διαδικτύου από τους έλληνες καταναλωτές άνω των 55 ετών. Οι διαδικτυακές αγορές στην Ελλάδα αναπτύσσονται με γρήγορο ρυθμό και αυξήθηκαν στο διάστημα 2020-2023 κατά 12%, αφού το 2020 το ποσοστό των ηλεκτρονικών αγοραστών ήταν στο 67% και σήμερα έχει φτάσει το 79%. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της έρευνας της Focus on TechLife για το α’ εξάμηνο 2023, από τους χρήστες του Διαδικτύου που αγοράζουν από ηλεκτρονικά καταστήματα το 85% είναι άτομα ηλικίας μεταξύ 35 και 44 ετών. Μάλιστα, οι ηλεκτρονικές αγορές από τα στοιχεία φαίνεται ότι αφορούν τον δεύτερο δημοφιλέστερο λόγο χρήσης του Ιντερνετ το τελευταίο εξάμηνο, ακολουθώντας τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.