Η ύφεση και ο πόλεμος στην Ουκρανία «χτύπησαν» τα ευρωπαϊκά λιμάνια, τα οποία φαίνεται να εισέρχονται σε μια νέα περίοδο προσέλκυσης επενδυτών των μεγάλων ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών προκειμένου να αυξήσουν και τα διακινούμενα φορτία. Τη στιγμή που η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία του κόσμου, η MSC με τα 760 πλοία, σχεδίαζε και ανακοίνωνε από κοινού με τον Δήμο του Αμβούργου την πρόθεσή της να αποκτήσει το σύνολο των μετοχών της διαχειρίστριας εταιρείας του γερμανικού λιμανιού (HLLA), το Αμβούργο κατέγραφε πτώση στη διακίνηση φορτίων κατά 18% από το 2019, καθώς έχει πληγεί από το αρνητικό οικονομικό κλίμα στη Βόρεια Ευρώπη και τον πόλεμο στην Ουκρανία.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ