Στην τελευταία ταινία του Ριουσούκε Χαμαγκούτσι, «Evil does not exist» («Το κακό δεν υπάρχει»), που προβλήθηκε με επιτυχία στο 80ό κινηματογραφικό φεστιβάλ Βενετίας κερδίζοντας τελικά τον Αργυρό Λέοντα – Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής, ο ιάπωνας σκηνοθέτης του «Drive my Car» (Οσκαρ διεθνούς ταινίας 2022) εξετάζει τη σχέση ανθρώπου – φύσης μέσα από το πρίσμα της ποίησης, στο οποίο είναι εμφανής ο οικολογικός – κοινωνικός χαρακτήρας του σχεδίου: όλα ξεκινούν όταν οι κάτοικοι του χωριού Μιζουμπίκι λίγο έξω από το Τόκιο, αντιλαμβάνονται ότι μια εταιρεία που εδρεύει στην ιαπωνική πρωτεύουσα στοχεύει στη δημιουργία ενός glambing κοντά στο σπίτι ενός ντόπιου, το οποίο θα προσφέρει στους κατοίκους της πόλης μια άνετη «απόδραση» στη φύση. Δύο εκπρόσωποι της εταιρείας φτάνουν με καλές προθέσεις στο χωριό προκειμένου να πραγματοποιήσουν μια συνάντηση με τους ντόπιους. Και τότε, γίνεται σαφές ότι το έργο θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στην τοπική παροχή νερού, προκαλώντας αναταραχή στο χωριό. Οι αταίριαστες προθέσεις της εταιρείας θέτουν σε κίνδυνο τόσο την οικολογική ισορροπία του οροπεδίου όσο και τον τρόπο ζωής τους. Για τη δημιουργία αυτής της τόσο λυρικής και συγχρόνως απολύτως ρεαλιστικής ταινίας, ο Χαμαγκούτσι είχε μια συζήτηση με τα «Πρόσωπα», απόσπασμα της οποίας δημοσιεύουμε παρακάτω.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ