Αύξηση κερδοφορίας, πωλήσεων, ολοκλήρωση της απορρόφηση της MediaMarkt κάτω από το νέο concept store «Public + home» και επενδυτικό πλάονο 30 εκατ. ευρώ ανακοίνωσε χθες το Public Group. Σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά στοιχεία, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του Public Group για το 2022 σημείωσε αύξηση 10%, στα 481 εκατ. ευρώ, σε σχέση με το 2021, ενώ το 2023 κινείται πάνω από τα 500 εκατ. ευρώ. Το 2022 πραγματοποίησε αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας στα 4,6 εκατ. σε σύγκριση με το 2021 και 21% ανάπτυξη πωλήσεων το πρώτο εξάμηνο του 2023 σε σχέση με το 2022.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ