Η αύξηση του όγκου μεταφερόμενων φορτίων ανά πλοίο κυρίως των containerships προβληματίζει τους ασφαλιστές. Ο τεράστιος αριθμός των εμπορευματοκιβωτίων που μεταφέρονται σε πλοία των 24.000 TEU και άνω σημαίνει ότι, στατιστικά, υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να καεί ένα μεμονωμένο φορτίο. Δυστυχώς, τα τελευταία χρόνια έχουν σημειωθεί πολλά περιστατικά που σχετίζονται με πυρκαγιές σε μεγάλα containerships. Η αντιμετώπιση των πυρκαγιών σε τόσο μεγάλα πλοία αποτελεί συνεχή ανησυχία, σημειώνει ο πρόεδρος της Επιτροπής Πρόληψης Ζημιών της διεθνούς ένωσης ναυτασφαλίσεων (IUMI), Pascal Dubois. Ανάλογο πρόβλημα εντοπίζεται και στα πλοία μεταφοράς οχημάτων καθώς σημειώθηκαν μια σειρά σοβαρών πυρκαγιών σε πλοία όπως το Grande Europa, το Felicity Ace και πιο πρόσφατα το Grande California, το Grande Costa d’Avorio και το Freemantle Highway.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ