Ενα από τα πλέον ενδιαφέροντα δραματουργικά θέματα είναι η ιθαγένεια των ηρώων και των ηρωίδων. Δεν μπορεί κανείς να προσεγγίσει μια θεατρική περίοδο χωρίς να ανατρέξει στις συνθήκες που ένα έργο γράφτηκε και στις συνθήκες που διαδραματίζονται τα γεγονότα. Δεν μπορείς να παραβλέψεις στο αρχαίο θέατρο το πολιτικό και το ηθικό περιβάλλον της Αθήνα στην εποχή του Περικλή. Το ότι τα έργα του θεάτρου εκείνης της εποχής απηχούν τις ιδέες, τα ήθη και τα αδιέξοδα δεν τα εμπόδισαν να γίνουν παγκόσμια προβληματική, ακόμη και από λαούς τελείως ξένους με το αττικό και το ελληνικό ήθος και ύφος. Αυτό εξάλλου εννοούμε, όταν αναφερόμαστε στο κλασικό. Εχει μεγάλο ενδιαφέρον να προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε πώς έργα που γράφτηκαν για να εξηγήσουν κανόνες συμπεριφοράς ενός λαού, π.χ. του Βορρά, βρίσκουν ανταπόκριση στον ψυχισμό ανθρώπων του ευρωπαϊκού Νότου.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ