Η παράδοση της λειτουργίας των λεωφορείων στις δυνάμεις της αγοράς οδήγησε σε υψηλότερους ναύλους, μειωμένη επιβατική κίνηση και σωρεία απώλειας πολύτιμων υπηρεσιών, ιδιαίτερα στις αγροτικές περιοχές. Μόνο το Λονδίνο, όπου οι υπηρεσίες λεωφορείων υπόκεινται σε δημόσια ρύθμιση, έχει ξεφύγει από τις αναπόφευκτες συνέπειες κερδοσκοπικής κίνησης για την επιδίωξη της αύξησης της αξίας των μετόχων.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ