Σήμερα στις 8.30 το πρωί αναμένεται να ξεκινήσει η λειτουργία της πλατφόρμας id.gov.gr για την έκδοση νέων τύπου ταυτοτήτων ή την αντικατάστασή τους λόγω μεταβολής των στοιχείων, λήξης ισχύος, φθοράς ή παλαιότητας. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίζουν ψηφιακά τα ραντεβού τους, με τη διαθεσιμότητα να ξεκινά από αύριο Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου. Ο ενδιαφερόμενος επιλέγει στην αίτησή του Αρχή Εκδοσης με βάση τη διεύθυνση μόνιμης ή προσωρινής του διαμονής στην Ελλάδα, συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιμότητας, ώστε να  εξυπηρετηθεί  με φυσική παρουσία, και καταχωρίζει τα εξής στοιχεία του προσώπου το οποίο αφορά το ραντεβού: ονοματεπώνυμο, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) και προαιρετικά αριθμό τηλεφώνου. Το αίτημα προγραμματισμού του ραντεβού μπορεί να επαναπρογραμματιστεί ή να ακυρωθεί ή να υποβληθεί εκ νέου το αργότερο οκτώ ώρες πριν. Είκοσι τέσσερις ώρες πριν και δύο ώρες πριν από την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού ο ενδιαφερόμενος λαμβάνει από την πλατφόρμα μήνυμα υπενθύμισης στο email που έχει δηλώσει.