«Βρίσκω πολύ εκτός πραγματικότητας τόσο το ίδιο το φιλμ όσο και το γεγονός ότι βρισκόμαστε εδώ στη Βενετία» είναι το πρώτο πράγμα που θα μου πει ο 37χρονος γερμανός σκηνοθέτης Τιμ Κρέγκερ. Καθόμαστε στο Tennis Club του Λίντο, είναι απόγευμα και ο πρωτοεμφανιζόμενος στη σκηνοθεσία μεγάλου μήκους Κρέγκερ ζει την πρώτη μεγάλη στιγμή της καλλιτεχνικής ζωής του. Η ταινία του, «Η θεωρία του σύμπαντος» / Universal theory (που θα προβληθεί σε λίγο καιρό στις Νύχτες Πρεμιέρας), επελέγη από το φεστιβάλ Βενετίας για το επίσημο διαγωνιστικό τμήμα της 80ής διοργάνωσης (ο γερμανικός τίτλος της με τον οποίο προβλήθηκε στη Βενετία ήταν «Die Theorie von Allem» / Η θεωρία των πάντων). Ηταν λοιπόν φυσικό που ο δημιουργός της ένιωθε κάπως αμήχανα. «Μιλώντας για την ίδια την ταινία, νομίζω ότι κανείς δεν θα περίμενε ποτέ ότι μια τέτοια ταινία θα ερχόταν από τη Γερμανία και ειλικρινά δεν νομίζω ότι τέτοια ταινία έχει όντως γυριστεί στη Γερμανία τα τελευταία 30 χρόνια. Ομως χρηματοδοτηθήκαμε εξαιρετικά από καλούς ανθρώπους που πίστεψαν πραγματικά σε αυτήν και ιδού. Δεν θέλω όμως να ακούγομαι πολύ θετικός για την ταινία μου».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ