Οταν εμφανίστηκε στο Ωδείο για να ανακοινώσει την υποψηφιότητά της δεν άρεσε. Το ντεκόρ δεν ήταν ελκυστικό. Εκείνη δεν μιλούσε ξεσηκωτικά. Πόνταρε σ’ αυτό που όσοι τη γνωρίζουν ιεραρχούν ως νούμερο ένα ατού της: τη μεθοδικότητα. Για την ακρίβεια, θέλησε να λανσάρει εαυτήν ως άτομο ικανό να κερδίσει τον Μητσοτάκη επειδή έχει τη δυνατότητα να παίξει στο γήπεδό του, αφού δεν πάει πουθενά απροετοίμαστη. Αλλά δεν είπε ευθέως «μπορώ» – σαν τον νέο αρχηγό του ΣΥΡΙΖΑ. Μέχρι τις 29 Αυγούστου ήταν το αδιαφιλονίκητο φαβορί. Το βίντεο με το οποίο έκανε την επίσημη πρεμιέρα του στην πολιτική σκηνή ο Κασσελάκης αντέστρεψε τα δεδομένα. Κι όμως, μέχρι την πρώτη Κυριακή η Εφη Αχτσιόγλου δεν έδειχνε να το αντιλαμβάνεται. Το κατάλαβε την προηγούμενη Δευτέρα. Οπότε, έστριψε απότομα. Απάντησε στο Blitzkrieg με τα όπλα του επιτιθέμενου. Παρ’ όλα αυτά, δεν πέτυχε την ανατροπή της ανατροπής. Δεν κατόρθωσε ούτε καν να μειώσει τη διαφορά της απ’ τον πρώτο. Μια εξήγηση γι’ αυτό βρίσκεται στο τάιμινγκ που διάλεξε να αξιοποιήσει τις επικοινωνιακές της εφεδρείες.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ