Μια άλλη ίσως κρύβεται στον ίδιο της τον πολιτικό χαρακτήρα. Παρότι είχε φανεί από νωρίς ο ρόλος που θα παίξει η εικόνα στις εσωκομματικές του ΣΥΡΙΖΑ, εκείνη προτιμούσε να δίνει τη δική της φιλτραρισμένη. Το σοκ της ψαλίδας που χωρίζει το 44,91% απ’ το 36,18% την ώθησε να προβάλλει μια άλλη πλευρά της στην τελευταία μέρα της κούρσας. Μίλησε όχι μόνο πιο προσωπικά – όπως ο εντέλει νικητής – αλλά κι επιθετικότερα. Διάλεξε να αναδείξει τα ντεφό του συνυποψηφίου της προκειμένου να υπογραμμίσει τα δικά της πλεονεκτήματα. Η επικοινωνιακή στρατηγική έπιασε εν μέρει: έβαλε την ιδέα σε όσους παρακολουθούν την επικαιρότητα από απόσταση. Ωστόσο, δεν έφτασε για να τονίσει πως η πρώην υπουργός, αν κι έχει κυβερνητικό παρελθόν στην πρώτη φορά Αριστερά, δεν κουβαλάει τις ενοχές ή τις εμμονές όποιων αναπολούν ακόμη τα χρόνια του 4%. Η πάντα διαβασμένη Αχτσιόγλου δεν μελέτησε καλά το ψυχογράφημα της συριζαϊκής βάσης. Εκανε την εργασία με τίτλο «Θέλω κόμμα οργανωμένο κι αποτελεσματικό» χωρίς να φτιάξει ένα power point ελκυστικό για το κοινό στο οποίο θα την παρουσίαζε.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ