Μετά τον «Κυανοπώγωνα» του Μπάρτοκ που παρουσιάστηκε στην κεντρική σκηνή της ΕΛΣ, ο Θέμελης Γλυνάτσης είχε την ανάγκη να κάνει κάτι πιο μικρό, με λίγους ανθρώπους. Μια τέτοια προοπτική υποστηρίζει ότι έχει μια ελευθερία, επιτρέπει περισσότερους πειραματισμούς, προτείνει μια συνθήκη για μια πιθανή ερμηνεία των συγκεκριμένων έργων. «ήταν επίσης μια ευκαιρία να ξαναβρεθώ με αγαπημένους συνεργάτες, να δουλέψω για πρώτη φορά με τον Δημήτρη Πλατανιά και να ξαναδουλέψω με τον Χρήστο Κεχρή και τη Σοφία Ταμβακοπούλου. Αλλά η βασική προϋπόθεση ήταν η εγγύτητα, η οικειότητα και η μικρή κλίμακα». Αυτή ήταν η διαδρομή για τη δημιουργία της παράστασης «This is Britten» στην οποία παραδέχεται ότι υπάρχει μια διάθεση σύστασης του Μπέντζαμιν Μπρίτεν.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ