Παραμένει υψηλή η ζήτηση για πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers), ωστόσο οι παραγγελίες νεότευκτων πλοίων του τύπου αυτού έχουν «φρενάρει» το τελευταίο διάστημα λόγω υψηλού κόστους ναυπήγησης αλλά και λίγων ελεύθερων θέσεων στα ναυπηγεία.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ