Ακρίβεια, υψηλό κόστος ζωής, αλλά και φυσικές καταστροφές ρίχνουν την ψυχολογία των ελλήνων καταναλωτών οι οποίοι εμφανίζονται ως οι περισσότερο απαισιόδοξοι στην ΕΕ. Το ΙΟΒΕ καταγράφει βουτιά στην καταναλωτική εμπιστοσύνη τον Σεπτέμβριο καθώς ο συγκεκριμένος δείκτης διαμορφώθηκε στις -45,0 μονάδες από -28,6 μονάδες τον Ιούλιο, συμβάλλοντας και στην πτώση του οικονομικού κλίματος στις 108,0 μονάδες από 111,1 μονάδες τον Ιούλιο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ