Περνώντας από τα ίδια καταστήματα, με τις αποδείξεις του Οκτωβρίου 2022 για τις αντίστοιχες αγορές, διαπιστώθηκαν και άλλες αλλαγές μέσα σε αυτό το διάστημα.

Εκπτώσεις και προσφορές υπήρχαν και πέρυσι, αλλά τώρα αυτές ήταν περισσότερες, συνδυάζονταν με προσφορές και με επιστροφή χρημάτων ή επιβράβευση στους πελάτες που διέθεταν κάρτα που μαζεύει πόντους από την αλυσίδα. Οι εκπτώσεις ήταν μικρότερες, στις συγκεκριμένες αποδείξεις, αλλά υπήρχαν και συνδυασμοί με προσφορές και μπόνους. Αυτό είναι καλό για την τσέπη, αλλά κάνει ακόμα πιο δύσκολη τη σύγκριση για τον καταναλωτή. Επίσης, δύσκολη είναι αναζήτηση της καλύτερης προσφοράς εντός του ιδίου καταστήματος, καθώς το ίδιο προϊόν μπορεί να βρίσκεται, για παράδειγμα, σε τρεις διαφορετικές περιοχές, με διαφορετικές προωθητικές ενέργειας.

Ενδεικτικά, εκεί που θα το περίμενε κάποιος μπορεί να έχει μόνο έκπτωση, σε δεύτερο σημείο να προσφέρεται σε συσκευασία «1+1» και σε άλλο σημείο «4+2». Ωστόσο, πιο εμφανής ήταν η επιβράβευση του πελάτη με κάρτα της αλυσίδας για πόντους και επιστροφή χρημάτων, πρακτική που στοχεύει στο να κρατά τον πελάτη εντός της αλυσίδας, έναντι του ανταγωνισμού.