Οχι μόνο το διαρκές στοίχημα της αξιοπιστίας ή η ανάγκη της να επανέλθει σε αναπτυξιακά σινιάλα, αλλά επιπλέον και οι αυτοδιοικητικές «μάχες» περνούν για την κυβέρνηση μέσα από τα… εργοτάξια. Τα έργα υποδομών με τοπικό χαρακτήρα ή, πολύ περισσότερο, εκείνα με εθνικό αποτύπωμα λαμβάνουν ξανά πριν από εκλογικές αναμετρήσεις, εκείνες της 8ης και της 15ης Οκτωβρίου, κεντρική θέση στην προσπάθεια του Μαξίμου να μιλάει για «συνέχεια» στη διακυβέρνηση και για εξαγγελίες που – σύμφωνα με τα λόγια κυβερνητικού παράγοντα – «δεν μένουν εκεί αλλά υλοποιούνται». Είναι ενδεικτικό ότι μερικά 24ωρα πριν από τις κάλπες στις Περιφέρειες (όπου η ΝΔ αποδίδει μεγάλη πολιτική σημασία, διεκδικώντας το 13 στα 13) καθώς και στους δήμους, τα έργα υποδομής εντάσσονται στην ημερήσια διάταξη τόσο του Πρωθυπουργού όσο και των νεοδημοκρατικών κλιμακίων, που σπεύδουν σε συσπείρωση των γαλάζιων δυνάμεων. Η βάση αυτής της επιχείρησης υπάρχει και είναι ο κατάλογος των 5.120 έργων που περιλαμβάνονται στα περιφερειακά σχέδια ανάπτυξης που είχαν παρουσιαστεί στις τοπικές κοινωνίες πριν από τις εθνικές εκλογές του Μαΐου.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ