Η πολιτική είναι ένα παιχνίδι συναισθημάτων. Εξού και τα Μέσα που έχουν κυρίως συγκινησιακή επίδραση στην κοινή γνώμη είναι τα προτιμώμενα πεδία μάχης για τους πολιτικούς. Οι περισσότεροι επαγγελματίες του πολιτικού μάρκετινγκ έχουν καταλήξει στη διαπίστωση εμπειρικά, ενώ αναζητούν το βήμα απ΄ το οποίο οι πελάτες τους θα ακουστούν σε μια εποχή που ο κόσμος διαρκώς κινείται και καταναλώνει μιντιακό περιεχόμενο ταυτόχρονα. Η θεωρία της πολιτικής επικοινωνίας στην άλλη όχθη του Ατλαντικού, εκεί όπου πρωτοεμφανίστηκε και αναπτύχθηκε ο συγκεκριμένος κλάδος, έχει ενσωματώσει την παραπάνω παρατήρηση. Η πράξη της, στο εγχώριο πλαίσιο, συνοψίζεται στις οπτικοακουστικές παραγωγές του νέου συριζαίου αρχηγού. Ομως, αυτός δεν είναι ο μοναδικός που ποντάρει στα οφέλη της «αδιαμεσολάβητης» επικοινωνίας. Η τάση αρχίζει να γίνεται συνήθεια κι οι ειδικοί προειδοποιούν ήδη για τις παγίδες που κρύβει.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ