Γερνάει ο παγκόσμιος στόλος δεξαμενοπλοίων και πλοίων χύδην ξηρού φορτίου τα τελευταία δέκα χρόνια ως αποτέλεσμα των συνθηκών της αγοράς αλλά και της αβεβαιότητας που διακατέχει τους πλοιοκτήτες σχετικά με τα καύσιμα του μέλλοντος. Τα τελευταία τρία χρόνια έχουμε δει μεγάλες περιόδους με ικανοποιητικούς ναύλους τόσο στην αγορά των δεξαμενοπλοίων όσο και στην αγορά των πλοίων χύδην ξηρού φορτίου. Πολλοί πλοιοκτήτες προτιμούν να διατηρούν τα παλαιότερα πλοία τους «ζωντανά», καθώς επιτυγχάνουν έστω και ένα μικρό κέρδος αντί να «τα σκοτώνουν» για παλιοσίδερα, εκτιμούν οι αναλυτές του ναυλομεσιτικού οίκου Xclusiv.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ