Το πρώτο ηλεκτρικό Škoda που φέρει το ιστορικό λογότυπο RS, το Enyaq, έχει ήδη κερδίσει τις εντυπώσεις στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης, τόσο με τις επιδόσεις του, όσο και με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που προσφέρει. Το τσέχικο μοντέλο, με την αρωγή της μαμάς VW, προκαλεί κρύο ιδρώτα στον ανταγωνισμό και δικαιολογημένα. Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους. Το ηλεκτρικό «RS» της Škoda υπερηφανεύεται για τους 299 ίππους με την μπαταρία των 77 kWh. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να αποδώσει άνω των 500 χλμ. αυτονομία σε μεικτές διαδρομές, ενώ η δοκιμή μας έδειξε ότι αν κινείσαι στον αυτοκινητόδρομο με 120-130 χλμ./ώρα έχει εξασφαλισμένα 350-370 χλμ. Η μέση τιμή κατανάλωσης στις 20,3 kWh/100 χλμ. είναι δυνατόν να απομειωθεί αν κινηθείς με πιο οικολογικούς ρυθμούς αναλόγως πού θα εκμεταλλευτείς την απόδοση των δύο ηλεκτροκινητήρων. Στο πόδι έχει ανά πάσα στιγμή τους 300 ίππους, που προσφέρουν – αν επιλέξεις το sport πρόγραμμα – έναν ήρεμο «πολεμιστή» της ασφάλτου. Το Enyaq RS κάνοντας 0-100 χλμ./ώρασε 6,5” και με τελική 180 km/h αποτελεί το ισχυρότερο σημερινό μοντέλο της εταιρείας. Η φόρτιση από οικιακό φορτιστή (ΑC) 11 kW διαρκεί 8 ώρες, ενώ από ταχυφορτιστή (DC) χρειάζεται 29 λεπτά για να γεμίσει από το 10% έως 80% της χωρητικότητάς του με δυνατότητα να δέχεται έως 135 kW.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ