Ο σπουδαίος πιανίστας Ευάγγελος Σαραφιανός, με το πιστό κοινό στη χώρα που ζει, παίζει και διδάσκει εδώ και δεκαετίες, την Ελβετία, αλλά και αρκετές άλλες, όπως στον Καναδά μα και στην απαιτητική μουσικά Ιαπωνία, έπειτα από απουσία επτά ετών επιστρέφει στην Ελλάδα. Αυτή τη φορά θα εμφανιστεί στην αίθουσα του Φιλολογικού Συλλόγου Παρνασσός, απόψε στις 20.30, σε ένα και μόνο ρεσιτάλ με δύο έργα-κολοσσούς του ρεπερτορίου, που οι δυσκολίες τους αλλά και οι μοναδικές ποιότητές τους τα καθιστούν τεχνική και ερμηνευτική πρόκληση για κάθε πιανίστα: Τη Σονάτα έργο 106 του Μπετόβεν, κατά πολλούς το αποκορύφωμα της πιανιστικής του δημιουργίας, γνωστή σαν «Μεγάλη Σονάτα για το Hammerklavier», ένα από τα πιο δύσκολα έργα του πιανιστικού ρεπερτορίου. Και, μαζί, τη Φαντασία έργο 17 του Σούμαν, μια από τις πιο φλογερές αλλά και εκστατικές στιγμές της πιανιστικής ποίησης, που ο συνθέτης εμπνεύστηκε από τον έρωτά του με την Κλάρα Βικ, που αργότερα έγινε γυναίκα του, σε μια εποχή ανεκπλήρωτης ένωσης λόγω κοινωνικών εμποδίων. «Ισως το πιο παθιασμένο αλλά και εχέμυθο έργο του συνθέτη», όπως το χαρακτηρίζει ο Σαραφιανός. Εργο που οι ακραίες προκλήσεις και ασυνήθιστα αποθέματα ψυχικής και πνευματικής αντοχής που απαιτεί από τον ερμηνευτή το φέρνουν σχετικά σπάνια στις αίθουσες συναυλιών.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ