Κάθε φορά που διασχίζω τις λεωφόρους της Νέας Υόρκης, ένα πράγμα δεν παύει να μου προξενεί αίσθηση: καταστήματα μικρομεσαίου μεγέθους απλώνουν στις βιτρίνες τους λευκά t-shirts που στο κέντρο τους αποτυπώνεται η φωτογραφία της σύλληψης του Τραμπ τον περασμένο Αύγουστο. Η εικόνα αυτή του πρώην προέδρου, με το βλοσυρό βλέμμα και τη σημειολογία του, βιώνει έναν δικό της θρίαμβο. Μολονότι είναι γνωστό πως ο ίδιος μετέτρεψε τη σύλληψη σε οικονομική ευκαιρία, πολύ αμφιβάλλω αν η πλειοψηφία των Νεοϋορκέζων καταστηματαρχών είναι διάπυροι υποστηρικτές του. Και όμως, ο Τραμπ διεισδύει και πάλι στις ζωές του κόσμου, είναι ορατός, παρών, στα μπλουζάκια και στις κούπες∙ δείχνει αγέρωχος και ετοιμοπόλεμος. Μετατρέπεται από ενσάρκωση του Κακού ξανά σε «έναν από εμάς»∙ και οι μηχανισμοί του μάρκετινγκ συνεπικουρούν την «αποδιαβολοποίηση» του Τραμπ, ακόμα και αν ο στόχος δεν είναι η υποβοήθηση της αναρρίχησής του στην εξουσία.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ