Θεαματική αύξηση στις πωλήσεις των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (private label ή PL) σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες έφεραν οι αλλαγές στην οικονομική κατάσταση των νοικοκυριών αλλά και η ανάπτυξη της βιομηχανίας των ειδών αυτών με επέκταση σε πολλές κατηγορίες στα ράφια των σουπερμάρκετ.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ