Θεαματική αύξηση στις πωλήσεις των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (private label ή PL) σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες έφεραν οι αλλαγές στην οικονομική κατάσταση των νοικοκυριών αλλά και η ανάπτυξη της βιομηχανίας των ειδών αυτών με επέκταση σε πολλές κατηγορίες στα ράφια των σουπερμάρκετ.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ