Σε προ πανδημίας επίπεδα έχει εκτιναχθεί το κόστος ενοικίασης ενός νεότερου αεροσκάφους, καθώς οι αεροπορικές εταιρείες αγωνίζονται να εξισορροπήσουν τη ζήτηση για ταξίδια με τις επίμονες ελλείψεις και τις καθυστερήσεις στην κατασκευή. Οπως αναφέρουν οι «Financial Times», περισσότερα από τα μισά εμπορικά αεροσκάφη στον κόσμο ανήκουν σε εταιρείες leasing, οι οποίες κατάφεραν να αυξήσουν σημαντικά τις τιμές τους για τα πιο περιζήτητα αεροσκάφη Airbus και Boeing που χρησιμοποιούνται για πτήσεις μικρών και μεσαίων αποστάσεων. Σύμφωνα με την ομάδα αεροπορικών δεδομένων Ishka, τα μηνιαία ποσά μίσθωσης για το Airbus A321neo έχουν αυξηθεί από τα χαμηλά των περίπου 340.000 δολαρίων στην κορύφωση της πανδημίας το 2020 σε έως και 420.000 δολάρια, οριακά υψηλότερα από ό,τι πριν η Covid-19 φέρει τη βιομηχανία σε αδιέξοδο. Οι τιμές για το νεότερο αεροσκάφος της Boeing, το 737 Max 8, έχουν επίσης αυξηθεί πάνω από τα προ της πανδημίας επίπεδα, σε περίπου 360.000-370.000 δολάρια τον μήνα. Η ζήτηση αυξάνεται επίσης για τα πιο ακριβά αεροσκάφη που χρησιμοποιούνται συνήθως για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, τα οποία δεν ανέκαμψαν τόσο γρήγορα βγαίνοντας από την πανδημία.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ