Η Citroën δεν θα μπορούσε να μην κάνει το μεγάλο βήμα στην ηλεκτροκίνηση και για το εμπορικό της, μικρομεσαίο C3. Ετσι η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή ë-C3, που κατασκευάζεται στην Ευρώπη θα προσφέρει πληθώρα συστημάτων τεχνολογίας, με μια αποδοτική σε ενέργεια μπαταρία και τη γνώριμη πρακτική άνεση που προσφέρει. Το αμιγώς ηλεκτρικό ë-C3, έχει μια μεγάλη παρακαταθήκη από τα προγενέστερα μοντέλα που αγγίζουν τα 5,6 εκατομμύρια πωλήσεις από το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς το 2002. Σήμερα διανύει την τέταρτη γενιά, με το νέο μοντέλο της Citroën να φροντίζει ώστε η άνεση στη μετακίνηση να εδρεύει και στο νέο ηλεκτρικό C3. Για αυτό τον λόγο και θα προσφέρει το νέο σύστημα ανάρτησης Citroën Advanced Comfort® με Progressive Hydraulic Cushions, μια αποκλειστική τεχνολογία της Citroën με 20 πατέντες ευρεσιτεχνίας. Για πρώτη φορά από τη Stellantis, τα ηλεκτρικά της μοντέλα θα χρησιμοποιούν μία μπαταρία ισχύος 44kWh LFP (Lithium Ferro Phosphate) η οποία εξασφαλίζει αυτονομία έως και 320 χλμ. WLTP και δυνατότητα ταχείας φόρτισης από σταθμούς παροχής συνεχούς ρεύματος ισχύος 100kW, που επιτρέπει τη φόρτιση από το 20 έως το 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας, σε μόλις 26 λεπτά. Χάρη στον ηλεκτροκινητήρα των 83kW (113 ίππων) και το πλήρως αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το μοντέλο χρειάζεται για τα 0-100 χλμ./ώρα περίπου 11 δλ., ενώ η εκτιμώμενη τελική του ταχύτητα φτάνει τα 135 χλμ./ώρα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ