Μια νέα μελέτη αποκαλύπτει πόσο ρυπογόνα συνεχίζουν να είναι και σήμερα τα καινούργια αυτοκίνητα με τους σύγχρονους κινητήρες βενζίνης, παρά τις μεγάλες προσπάθειες που γίνονται από τις αυτοκινητοβιομηχανίες για την απομείωση των ρύπων μέσω της ηλεκτροκίνησης και της υβριδικής τεχνολογίας. Η αποκαλυπτική μελέτη δείχνει ότι μέσα σε 10 χρόνια δεν έχει γίνει σχεδόν κανένα βήμα προς τη μείωση των ρύπων για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης – ντίζελ και βενζίνης – σε σχέση με τα παλαιότερης τεχνολογίας. Η μελέτη (που έγινε στη Βρετανία) έρχεται από την Possible, μια φιλανθρωπική ομάδα δράσης, που μεταξύ άλλων δείχνει ότι το μέσο καινούργιο ΙΧ με κινητήρα εσωτερικής καύσης εκπέμπει περισσότερους ρύπους σε σχέση με ένα μοντέλο του 2013! Οπως αναφέρει η έρευνα αυτό συμβαίνει για έναν πολύ απλό λόγο. Οι καταναλωτές έχουν στραφεί ταχύτατα στα νέα SUV που είναι βαρύτερα, πιο μεγάλα και καταναλώνουν περισσότερο καύσιμο. Ετσι, εκπέμπουν και περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα σε σχέση με τα αυτοκίνητα άλλου τύπου – σεντάν, μικρά κ.ά.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ