Η ναυτιλία θα πιάσει και ίσως και θα ξεπεράσει τους στόχους που έχει θέσει ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός για τη μείωση των αέριων ρύπων του θερμοκηπίου μέχρι το 2030, μέσω λειτουργικών και τεχνικών μέτρων, δεν μπορεί όμως να εγγυηθεί ότι θα επιτευχθεί και ο στόχος το 5% των καυσίμων του κλάδου να είναι εναλλακτικό. Οπως εξήγησε χθες η διοίκηση της Διεθνούς Ενωσης Ανεξάρτητων Πλοιοκτητών Πλοίων Μεταφοράς Χύδην Ξηρού Φορτίου (Intercargo), υπό τον πρόεδρό της Δημήτρη Φαφαλιό, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στην Αθήνα, η βελτίωση των περιβαλλοντικών επιδόσεων των πλοίων είναι σημαντική.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ