Συμμεριζόμενος το όραμα για την ενοποίηση των αρχαιολογικών χώρων της Αθήνας, με λυπεί που η λεωφ. Βασ. Ολγας βρέθηκε ξανά στο επίκεντρο της πολιτικής αντιπαράθεσης. Πράγματι, αυτό το μικρό οδικό τμήμα μας έλειπε. Γιατί φτάσαμε έως εδώ; Διότι εκεί που το συντομότερο μονοπάτι με αυτοκίνητο μεταξύ της λεωφ. Αμαλίας (σημείο Αγγλικανικής Εκκλησίας) και της λεωφ. Βασ. Κωνσταντίνου (σημείο Παναθηναϊκό Στάδιο) ήταν περίπου 850 μέτρα, τώρα είναι 2 χιλιόμετρα! Μειώθηκε δηλαδή η προσβασιμότητα του αυτοκινήτου και δημιουργήθηκε ένα πρόβλημα συνδεσιμότητας μεταξύ του κέντρου και του 2ου Δημοτικού Διαμερίσματος. Βέβαια θα πρέπει να σημειωθεί ότι ουδέποτε η λεωφ. Βασ. Ολγας είχε τόσο υψηλό φόρτο που να δικαιολογούνται οι τρεις λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Είχαμε μια κατασπατάληση του δημόσιου χώρου προς όφελος της μηχανοκίνητης κυκλοφορίας. Αυτός δυστυχώς είναι ο κανόνας στις γειτονιές της Αθήνας.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ