«Περίφημη», «αγία», «αντιφατική», «βαλκανική», αλλά και «μοντέρνα». Τι συμβαίνει τέλος πάντων με την «ελληνική οικογένεια» για να αξίζει όλους αυτούς τους χαρακτηρισμούς κι άλλους τόσους; Η παράσταση «Ναπάλμ χάσταγκ Φάμιλι: μια οικογενειακή ιλαροτραγωδία» χρησιμοποιεί ως αφετηρία μία σημαδιακή ημέρα: την επέτειο γάμου των γονιών, όταν κάποιοι γιορτάζουν, ενώ κάποιοι άλλοι εύχονται να μην είχε υπάρξει ποτέ. Είναι ο απολογισμός μιας κομβικής ημερομηνίας, με άξονα τρία γεύματα γύρω από ένα τραπέζι, όπου αναπαρίσταται η πραγματικότητα της ελληνικής οικογενειακής συνθήκης. Ο νεαρός σκηνοθέτης Πάνος Κούγιας, που έχει σπουδάσει υποκριτική στη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης Κάρολος Κουν και σκηνοθεσία στη Δραματική Σχολή του Εθνικού θεάτρου, μιλάει για το ανέβασμα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ