Ο Πέτρος Μώρης γεννήθηκε στη Λαμία, στην Αθήνα σπούδασε στη Σχολή Καλών Τεχνών και στο Λονδίνο συνέχισε τα μεταπτυχιακά του στο πρόγραμμα επιμέλειας τέχνης του Goldsmiths University. Ο καλλιτέχνης ξεχώρισε στις υποψηφιότητες για τα βραβεία ΔΕΣΤΕ 2015, ενώ είχε ήδη βραβευτεί με το 1o Επαθλο Γιάννη Σπυρόπουλου το 2012. Η συμμετοχή του σε διεθνείς ομαδικές εκθέσεις σε χώρους τέχνης, μουσεία και ιδρύματα, όπως τα New Museum της Νέας Υόρκης, Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Αρχαιολογικό Μουσείο Δελφών, Σπίτι της Κύπρου, Kunstraum Niederoesterreich, Ontario College of Art & Design, Centre Cívic Can Felipa (Βαρκελώνη), Mestrovic Pavilion (Ζάγκρεμπ) και Aarhus Art Building (Δανία), καθώς και οι ατομικές του εκθέσεις στα Room Ε-1027 (Βερολίνο), Point Center for Contemporary Arts (Λευκωσία), Duve Berlin (Βερολίνο), Union Pacific (Λονδίνο), Project Native Informant (Λονδίνο) και SPACE (Λονδίνο) έχουν αναδείξει την ιδιαίτερη γλυπτική του γλώσσα. Οπως και την επίδραση που έχει στο έργο του η αρχαιογνωσία και οι υποδομές της ψηφιακής σφαίρας. Οσο για τα κοσμήματα που κατασκευάζει, τα ίχνη από μία αρχαιολογία του μέλλοντος που ακουμπάνε το σώμα ήταν η αφορμή να μιλήσουμε για αυτή την αισθητική πρόταση.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ