Στις 7 Δεκεμβρίου 1966 το πλοίο «Ηράκλειον» απέπλευσε από το λιμάνι της Σούδας με μία ώρα καθυστέρηση. Αψηφώντας τη σφοδρή κακοκαιρία που έπληττε την περιοχή με τον άνεμο των 10 μποφόρ, το μεγάλο φορτηγό πλοίο που είχε μετασχηματιστεί άτσαλα σε επιβατικό, έβαλε πλώρη για τον Πειραιά. Με μοναδικό στόχο ο καπετάνιος να προλάβει το ανταγωνιστικό πλοίο και να επιβεβαιώσει τη φήμη του πιο γρήγορου δρομολογίου της γραμμής, φόρτωσε όπως όπως ψυχές, αυτοκίνητα και φορτηγά αγνοώντας όλους τους κανόνες ασφαλείας. Πέντε ώρες, ωστόσο, μετά τον απόπλου του, ένα ατύχημα με τον καταπέλτη άφησε εκτεθειμένο το πλοίο στα κύματα, οδηγώντας το τελικά στη βύθισή του 25 μίλια βορειοδυτικά της Μήλου, κοντά στη βραχονησίδα Φαλκονέρα. Μαζί του, πήρε στον θάνατο 266 από τους επιβάτες του.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ