Eχει γίνει όλο και πιο σαφές τα τελευταία χρόνια ότι η Κίνα έχει αρχίσει να απομακρύνεται από το μοντέλο οικονομικής ανάπτυξης που βασίζεται στις εξαγωγές σε μια στρατηγική «εσωτερικής κυκλοφορίας» που δίνει έμφαση στην επέκταση της εγχώριας ζήτησης. Αν και αυτό φαίνεται σαν ένα φυσικό βήμα, η δημιουργία μιας εγχώριας αγοράς αρκετά μεγάλης για μια χώρα 1,4 δισεκατομμυρίων κατοίκων έχει αποδειχθεί πιο περίπλοκο εγχείρημα από ό,τι περίμεναν πολλοί οικονομολόγοι και αναλυτές.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ