Αρκετά τα στοιχεία που κινούν το ενδιαφέρον του θεατή στην ταινία «Στη φωτιά» (La passion de Dodin Bouffant, Γαλλία/ Βέλγιο, 2023) του Βιετναμέζου Τραν Αν Χουνγκ, η οποία μας βάζει στον κόσμο του Ντοντέν (Μπενουά Μαζιμέλ), ενός πλούσιου γάλλου γκουρμέ του προπερασμένου αιώνα, και κτίζει μέσα σε αυτόν τον κόσμο τη σχέση του με τη χαρισματική μαγείρισσά του Εζενί (Ζιλιέτ Μπινός) που εδώ και είκοσι χρόνια τον υπηρετεί πιστά. Ενα από αυτά τα στοιχεία είναι το ίδιο το θέμα, ένας συνδυασμός γαστρονομικής απόλαυσης και ερωτικής ατμόσφαιρας μέσα στην κουζίνα όπου το μεγαλύτερο μέρος της ιστορίας λαμβάνει χώρα. Ενα άλλο είναι το στοιχείο της σιωπηλής εξάρτησης του Ντοντέν απέναντι στην Εζενί, με την οποία είναι ερωτευμένος αλλά συγχρόνως σέβεται τη δική της ανάγκη για απόσταση. Οι δύο ήρωες είναι πολύ καλά δουλεμένοι από τους ηθοποιούς που τους υποδύονται και ο σχεδόν χορογραφικός συγχρονισμός τους στην κουζίνα σε κερδίζει αμέσως. Και ένα τρίτο στοιχείο που σε κερδίζει είναι η επιμονή του σκηνοθέτη να κινηματογραφήσει τη δημιουργία των πιάτων, κυριολεκτικά σαν μια ιεροτελεστία.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ