Χωρίς να κρατήσω χρονολογική σειρά των σύγχρονων γερμανικών έργων, αλλά ακολουθώντας τη χρονιά που παίχθηκαν στην Ελλάδα, που σημαίνει πως τότε γνωρίσαμε μια όντως έξοχη περίοδο, όχι μόνο του γερμανικού, αλλά και του παγκόσμιου θεάτρου, θα αναφερθώ σε κριτικές μου που το υποδέχθηκαν.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ