Τη θυμόμαστε τη διαφήμιση; Από εκείνη τη μακρινή εποχή που τα διαφημιστικά σποτ τα αντιμετωπίζαμε ως, περίπου, κινηματογραφικές ταινίες (σκηνοθετούσε ο Λάνθιμος, θυμίζω) και οι πιο επιτυχημένοι συνθέτες της καινούργιας τότε, φουρνιάς, έγραφαν τζινγκλάκια; Ε, αυτό θυμόταν ο Στέφανος Κασσελάκης από τα χρόνια που ζούσε ακόμη στην Ελλάδα πριν μεταναστεύσει, αυτό ήξερε, αυτό είπε, στην προχθεσινή Κεντρική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ, προς σχολιασμό των ενδοκομματικών του αντιπάλων. Εν τω μεταξύ, στα είκοσι χρόνια μισεμού που μεσολάβησαν, δεν άλλαξαν μόνο οι διαφημίσεις αλλά και οι σάλτσες που, πλέον, τις λέμε ντιπ και σος και βελουτέ. Για να μην ανοίξουμε το κεφάλαιο «αλλαγές και μετασχηματισμοί στην πολιτική».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ