Η πληθώρα των δικτύων διανομής των προϊόντων και υπηρεσιών παρέχει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να επιλέξει τρόπο αγοράς χαμηλότερου κόστους για να αποφύγει την ακρίβεια και την αισχροκέρδεια. Ειδικότερα μπορούν οι καταναλωτές να συλλέξουν πληροφορίες και να αγοράσουν από πολλές επιχειρήσεις ώστε να αποφύγουν την αισχροκέρδεια δεδομένου ότι στη σημερινή εποχή δεν υπάρχουν πλέον διαπροσωπικές σχέσεις ώστε να διαπραγματεύεται ο καταναλωτής την τιμή του προϊόντος με τον εκάστοτε επιχειρηματία.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ