Οι έλληνες εφοπλιστές τολμούν και στρέφονται σε όλο και πιο πράσινα πλοία, παρά το γεγονός ότι τα νέα εναλλακτικά καύσιμα μειωμένων εκπομπών ρύπων δεν είναι ακόμη ευρέως διαθέσιμα. Παράλληλα η ελληνική ναυτιλία εξακολουθεί να παραμένει η μεγαλύτερη δύναμη στον κόσμο με βάση τη μεταφορική ικανότητα του στόλου, ανταγωνιζόμενη με επιτυχία την κινεζική που ακολουθεί «κατά πόδας».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ