Στο στόχαστρο του υπουργείου Ανάπτυξης βρέθηκαν οι προσφορές 1+1, με τον αρμόδιο υπουργό Κώστα Σκρέκα να τονίζει πως αυτή η πρακτική των σουπερμάρκετ έχει ως αποτέλεσμα ένας πολίτης να «στοκάρει» με προϊόντα. Ωστόσο, υπήρχε άμεση διάψευση από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη, ο οποίος ξεκαθάρισε ότι «σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να καταργηθούν οι προσφορές 1+1, ούτε καμία προσφορά, ούτε θα μπορούσε ποτέ η κυβέρνηση να παρέμβει στον τρόπο που η κάθε εταιρεία επιλέγει να προωθεί τα προϊόντα της και τον τρόπο που επιλέγουν οι καταναλωτές να τα αγοράζουν».
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ