Τα δεδομένα πριν από τη συνάντηση δεν ήταν δεδομένα συμφωνίας: ο Κυριάκος Μητσοτάκης, λίγες ώρες νωρίτερα, είχε μιλήσει για δύο θέματα στα οποία ο Χάρης Δούκας έχει ήδη τοποθετηθεί ανάποδα – για τις αποφάσεις που αφορούν τη γραμμή 4 του μετρό και το κόψιμο των δέντρων για τη δημιουργία των σταθμών σε Κυψέλη, Εξάρχεια και πάρκο Ριζάρη, αλλά και για το άνοιγμα της Βασιλίσσης Ολγας στα αυτοκίνητα, το οποίο χαρακτήρισε «σχεδόν αδύνατο».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ