των ελλήνων καταναλωτών που πήραν μέρος στην έρευνα της Intrum δήλωσαν ότι έχουν εκπλαγεί από το πόσο γρήγορα οι δαπάνες για συνδρομές αθροίζονται χωρίς να το καταλάβουν. Οι εφαρμογές για κινητά διευκολύνουν τους καταναλωτές να εγγραφούν σε συνδρομές – από υπηρεσίες για ταινίες και μουσική μέχρι τακτικές παραδόσεις φαγητού. Σχεδόν οι μισοί από τους καταναλωτές που συμμετείχαν στη μελέτη πανευρωπαϊκά (45%) δηλώνουν ότι δεν καταλαβαίνουν τελικά πόσο γρήγορα αυξάνονται αυτές οι δαπάνες. Στην Ιρλανδία το ποσοστό που δεν καταλαβαίνει πώς δαπανά χρήματα σε συνδρομές φτάνει το 62% και στη Φινλανδία το 55%. Αλλά και η ανάπτυξη διαφόρων διευκολύνσεων για αγορές με δόσεις ή γρήγορα δάνεια μέσα σε καταστήματα έχει το ίδιο αποτέλεσμα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ