Οι διακυμάνσεις στις τιμές των καυσίμων φαίνεται να έχουν επηρεάσει σημαντικά την τελική επιλογή των υποψήφιων αγοραστών, αφού σχεδόν το 80% των αγοραστών επιλέγει ένα αυτοκίνητο έως και 1.200 κ.ε. ενώ τα ντίζελ, παρά τους οικονομικούς κινητήρες, έχουν μπει στον «πάγο» εξαιτίας των περιορισμών που ισχύουν σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες εξαιτίας των βλαβερών ρύπων που εκπέμπουν! Πλέον μόνο ένας στους δέκα οδηγούς στην Ελλάδα επιλέγει να αγοράσει ένα πετρελαιοκίνητο ΙΧ ενώ ανοδική είναι η πορεία των εξηλεκτρισμένων (υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών). Ειδικότερα, τον περασμένο Οκτώβριο οι πωλήσεις των ντίζελ σημείωσαν πτώση 7,1% την ώρα που τα υβριδικά αύξησαν το ποσοστό τους κατά 7,7%. Ενας στους τρεις αγοράζει μοντέλο βενζίνης – τα μοντέλα με κινητήρες βενζίνης κατέλαβαν το 37,6% του συνόλου των πωλήσεων – ενώ τα ιδιαίτερα οικονομικά σε κατανάλωση υβριδικά μοντέλα απειλούν την πρωτοκαθεδρία των πρώτων έχοντας ποσοστό 34,2%.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ