Οποιος δεν έχει πάει σε σουπερ μάρκετ το τελευταίο διάστημα πραγματικά χάνει. Στους διαδρόμους και τα ράφια έχει στηθεί ένας ιδιότυπος «στολισμός» όχι χριστουγεννιάτικος ακόμα, αλλά από καρτελάκια κάθε είδους. Πολύχρωμα και με δεκάδες τιμές να αναγράφονται πάνω τους. Στο ένα αναγράφεται η τιμή μονάδας και την τελική τιμή, δίπλα έχει την προωθητική ενέργεια της εταιρείας, η οποία συγκρούεται με το διπλανό ράφι που έχει άλλο καρτελάκι με τη «μόνιμη μείωση τιμής» και κάπου εκεί βρίσκονται και οι τιμές του «καλαθιού του νοικοκυριού». Μακάρι και αν καταλαβαίνει κανείς, αν ακρίβυνε ή έγινε φτηνότερο ένα προϊόν. Ακόμα και οι συνεπείς που ψωνίζουν περίπου τα ίδια προϊόντα, είναι δύσκολο να συγκρίνουν. Απορρυπαντικό πλυντηρίου 25 μεζούρες πωλείται με προωθητική ενέργεια 1+1, 12,39 ευρώ. Από κάτω το ίδιο προϊόν με μεγαλύτερη ποσότητα 40 μεζούρων πωλούνταν 10,69 ευρώ. Ποιο είναι φτηνότερο;
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ