Οκτώ στους δέκα έλληνες καταναλωτές προτίθενται να πραγματοποιήσουν αγορές στη φετινή Black Friday, ποσοστό υψηλότερο από άλλες χώρες σύμφωνα με στοιχεία έρευνας της Klarna, υπηρεσίας πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, η οποία συγκέντρωσε πληροφορίες για τις αγοραστικές προτιμήσεις των ελλήνων καταναλωτών.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ